Kočioni setovi

Standard
Karakteristike
Komplet za prednju osovinu, sa standardnim plocicama i standardnim diskovima. Zagarantovana bezbednost.

Sport
Karakteristike
Kočioni komplet za prednju osovinu sa FDT kočionim pločicama i FDT kočionim diskovima sa žljebovima.
Ovaj sportski set omogućava kombinaciju sportske vožnje i bezbednost.
Zahvaljujući sportskim pločicama koje se nalaze u kitu nije narušena efikasnost kočenja na hladno.
Ovaj komplet ne zahteva zamenu čeljusti i čaura. Lako se ugradjuje.
Koristi se se izmedju 0 C – 600 C.
Koficijent trenja od 0.48 μ

X-treme
Karakteristike
Napravljen za takmičenje, ali optimizovan i za standardnu upotrebu, na putu.
Smanjuje put kočenja od 35% u odnosu na originalne sisteme. Ima veliku snagu kočenja koja ne pada sa porastom temperature.
Bez velikih napora, pritiskom na pedalu kočnice odmah dobijate moćan odgovor.
Zahvaljujući ugrađenim DFX diskovima sa aluminijumskim zvonom, koji su eloksirani, i žljebovima, značajno je poboljšano odvođenje toplote iz zone frikcije.
X-treme setovi rešenje su tamo gde se zahteva čista performansa i jednostavna ugradnja.
Nije potrebno menjati originalne čeljusti, čaure i distance.
Moramo navesti da nisu sve kočione pločice opremljene senzorima istrošenosti!
Komplet sadrži: Kočione pločice FDR 1065,
Kočione diskove DFX,
Super Dot 4 kočionu tečnost,
Shimza pločice (karbonske).
Koristi se za temperaturni raspon izmedju 0 C do 750 C . Koficijent trenja 0.60 μ.

Evo R
Karakteristike
Razvijen za posebne namene, specijalno razvijen za puteve.
Prilagodljiv kočioni sistem, bez potrebe menjanja pumpe standardnog hidrauličnog sistema.
Superioran u odnosu na OE opremu, značajno smanjuje put kočenja. Sila kočenja stabilna i na visokim temperaturama eksploatacije.
Super sportski osećaj kočenja i snage kočenja.
Ovaj set je razvijen iz iskustava raznih GT I Touring prvenstava, bez kompromisa, gde se traže čiste performanse, a u drugom planu se stavlja udobnost.
Proizvod koji će zadovoljiti i najzahtevnije korisnike. Ne poznaje granice.
Sastoji se od diskova, kočionih čeljusti, pločica.
Diskovi su većih dimenzija od standardnih. Slotovani su i perforirani takoa da omogućavaju najbržu regeneraciju frikcione površine i frikcioniog materijala pri eksploataciji. Prečnika su od 283 do 360 mmi debljine do 30mm.
Čeljusti su 6-to ili 4-ro klipne. Različit dizajn čeljusti garantuje veliku snagu kočenja u kombinaciji sa odličnim doziranjem sile kočenja. U isto vreme uravnotežava se i jednoobrazna potrošnja frikcionog materijala kočionih pločica, što ujedno štiti i samu čeljust od deformacija. Završna obrada čeljusti podrazumeva farbanje osnovnim teflonskim bojama otpornim na koroziju i bojenje u crvenu i crnu boji sa logom GALFER na spoljašnjoj strani čeljusti.
Pločice u kitu su sportskih performansi. Posebno dizajnirane FDT-1055 i FDR-1065 za svakodnevu upotrebu na sportskim stazama i takmičenjima, širina kočione površine u odnosu na originalne pločice. Koriste se tri različite dimenzije pločica u zavisnosti od dizajna čeljusti.
Kočiona creva su teflonska PTFE sa spoljašnošću od nerđajućeg čelika. Ne mogu da se istegle i nabubre, što pruža bolju reakciju pri kočenju. Kompatabilna sa originalnim kočionim crevima. Zaštićeno plastičnom izolacijom.
Aluminijumski nosači čeljusti. Pravljeni od legure aluminijuma 7075, koji su hromirani i anodizovani čime se dobija velika čvrstoća u kombinaciji sa malom masom.
Kočiona tečnost Galfer Dot 5.1. Veoma visoka tačka ključanja, poseduje i veliku termičku stabilnost.
U zavisnosti od velicine felne, mozda je potrebno ugraditi distancionere.

Evolution
Karakteristike
Razvijen za posebne namene, specijalno razvijen za upotrebu na putevima.
Prilagođen tako da ne zahteva promenu na hidrauličkom sistemu kočnice, ne postoji potreba za menjanje originalne pumpe.
Superioran u odnosu na OE opremu, znatno smanjuje put kočenja. Super sportski osećaj kočenja i snage.
Ovi setovi su razvijeni na bazi GT i Touring šampionata gde se zahteva ogromna efikasnost kočenja bez osvrtanja na komfor kočenja.
Proizvod koji će zadovoljiti i najzahtevnije korisnike. Ne poznaje granice.
Diskovi su veći od standardnih. Aluminijumsko zvono. Frikcioni deo diska je izbusen u obliku polumeseca, funkcija im je da odvodi gasove koji nastaju prilikom trenja kočione pločice i diska. Diskovi su od 290 do 380mm debljine do 36mm. Unutrašnjost diska ima tunele koji su pod uglom od 45 stepeni, koji sluze za bolje odvođenje toplote. Eloksirano zvono od 7075 legure aluminijuma, smanjuje radnu temperaturu i daje odličnu kombinaciju snage, fleksibilnosti i smanjuje vibracije.
Čeljusti su 6-to ili 4-ro klipne. Različit dizajn čeljusti garantuje veliku snagu kočenja u kombinaciji sa odličnim doziranjem sile kočenja. U isto vreme uravnotežava se i jednoobrazna potrošnja frikcionog materijala kočionih pločica, što ujedno štiti i samu čeljust od deformacija. Završna obrada čeljusti podrazumeva farbanje osnovnim teflonskim bojama otpornim na koroziju i bojenje u crvenu i crnu boji sa logom GALFER na spoljašnjoj strani čeljusti.
Pločice u kitu su sportskih performansi. Posebno dizajnirane FDT-1055 i FDR-1065 za svakodnevu upotrebu, upotrebu na sportskim stazama i takmičenjima, širina kočione površine u odnosu na originalne pločica. Koriste se tri različite dimenzije pločica u zavisnosti od dizajna čeljusti.
Kočiona creva su teflonska PTFE sa spoljašnošću od nerđajućeg čelika. Ne mogu da se istegle i nabubre, što pruža bolju reakciju pri kočenju. Kompatabilna sa originalnim kočionim crevima. Zaštićeno plastičnom izolacijom.
Aluminijumski nosači čeljusti. Pravljeni od legure aluminijuma 7075, koji su hromirani i anodizovani čime se dobija velika čvrstoća u kombinaciji sa malom masom.
Kočiona tečnost Galfer Dot 5.1. Veoma visoka tačka ključanja, poseduje i veliku termičku stabilnost.
U zavisnosti od velicine felne, možda je potrebno ugraditi distancionere.